Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:41:12+01:00
30 m - 3000 cm
18 m - 1800 cm
3000:300=10
1800:300=6
Odp.To będzie 10cm x 6cm
2010-03-17T18:41:22+01:00
30 m = 3000 cm
18 m = 1800 m

3000:300=10 180 : 300= 6

Odp.: Działka ma wymiary 10 cm x 6 cm.
2010-03-17T18:42:20+01:00
30m=3000 cm
18m=1800 cm

3000 cm : 300 cm = 10 cm
1800 cm : 300 cm = 6 cm

W skali działka powinna mieć wymiary 10 cm na 6 cm ...!