Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:45:29+01:00
Dom rodzinny kształtuje we mnie wiele wartości. Wynoszę z niego wzorce zachowań, które potem wykonuję przez całe życie. Z domu przede wszystkim wynoszę odpowiedni system i piramidę wartości, dowiaduję się, co się w życiu liczy, do czego powinnam przykładać wagę, a do czego nie. Poza tym uczy mnie zachowania społecznego, odpowiedzialności, współżycia z innymi ludźmi. Także takie elementy mojego życia, jak miłość, czy przyjaźń mają swoją podstawę w wartościach, które wyniosłam z domu. Dzięki temu uczę się życia, wiem jak postępować, by walczyć o swój cel, nie raniąc przy tym innych ludzi. Jedną z wielu cech, jakie zostały ukształtowane, jest asertywność. Uważam, iż dom uczy mnie wszystkiego, od czego zależy moje przyszłe życie. Dowodem dużej wagi, jaką ma to na nasze życie, są osoby, które nie wyniosły nic z domu, były wychowywane w patologicznych rodzinach. Poza tym ciepło domowe uczy nas wierzyć i dzięki niemu stajemy się zdolni do pozytywnych odczuć i uczciwości.
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T18:50:33+01:00
Mój dom to maja twierdza.To właśnie tutaj czuję się bezpieczna i kochana.Dom jest dla mnie szkołą zycia.Właśnie tutaj uczę się obowiązków jakie mam wobec rodziców,rodzeństwa i dziadków.W domu panuje radosna atmosfera.Jest w nim dużo miłości.To właśnie tutaj kształtuje się moja osobowość.mogę jeszcze się pomylić i wszystko jest mi wybaczane.Jeżeli popełnię błąd to wszyscy pomagają mi go naprawić.Wszystkim życzę takiego domu ,pełnego miłości i zrozumienia.
1 5 1