Odpowiedzi

2010-03-17T18:42:25+01:00
Pierwszwe 3 to "byłe" osoby a te nastepne to po prostu takie wyrazy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:43:19+01:00
W pierwszych trzech przypadkach 'eks' znaczy mniej więcej tyle, co 'były' i określa coś lub kogoś, co przestało pełnić daną funkcję. a w reszcie wypadków to zwyczajna część wyrazu.
2010-03-17T18:43:30+01:00
Ponieważ te które są bez '-' oznaczają zupełnie nowe wyrazy, eks- nie jest przedrostkiem.