Odpowiedzi

2010-03-17T18:44:19+01:00
Odebranie niemcom Alzacji i Lotaryngii
okupacja Nadrenii przez wojska sojusznicze
oddanie Wielkopolski i części Górnego Śląska Polsce
zabór niemieckich posiadłości kolonialnych
konieczność spłacania odszkodowań wojennych w ratach do 1951 roku
pozostawienie jedynie 100tys armii ochotniczej
2010-03-17T18:44:31+01:00
Demilitaryzacja Nadreni,
- zmiana nazwy na republikę wejmarską,
-rezygnacja z lotnictwa, czołgów i floty,
-przekazanie na 15 lat zagłębia saary pod panowanie ligi narodów,
-ograniczenie armi pieszej do 100tys żołnieży,
- utrata koloni w Afryce i w Azji,
-Zapłata ogromnych odszkodowań wojennych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:44:41+01:00
-rozbrojenie,zniesienie obowiązku służby wojskowej
-alzacja i lotaryndia powracają do francji
-demilitaryzacja (rozbrojenie nadreni)
-reparacje 132mld(marek)
-plebiscyt z zagłębin sary
-niemcy podpisują uznanie się winnym za szkody i straty w wojnie