Odpowiedzi

2010-03-17T18:49:13+01:00
Staś i Nel z książki W pusyni i w puszczy odznaczali się wielka odwagą, zaradnościa,zgraniem i WZAJEMNĄ Miłościa. Rodzeństwo świetnie sie dogadywalo dzieki czemu unikneli i wyszli cało z niejednej opresji. Podziwiam ich za te cechy.
3 1 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T18:49:31+01:00
Staś i Nel co cudowne dzieci. Podziwiam ich za wytrwałość że nie poddali się sądze że dzieci są urocze.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:52:22+01:00
Podziwiam Stasia i Nel za to, ze świetnie sobie poradzili na pustyni. Staś odpowiedzialnie opiekował się małą Nel i okazał się wspaniałym przywódcą. Nel, mimo swojego młodego wieku dzielnie walczyła z Febrą, a jej dar oswajania zwierząt jest niesamowity. Ogólnie mówiąc Staś i Nel są osobami które można naśladować.
4 3 4