Z Bibili J14,21
Czyli
Kto ma przykazania moje i zachowuje je,ten Mnie miłuje. Kto zaś Mnie miłuje, ten będzie umiłowany przez Ojca mego, a również Ja będę go miłował i objawię mu się. J 14,21


Dodać swoj komentarz...Pomóżciee!!

z Góry thx ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:46:21+01:00
Np. Pan mówi nam, że jeśli będziemy żyć w zgodzie z przykazaniami to On nas nie opuści. a dzięki temu będziemy mogli znaleźć się w Królestwie Niebieskim.
2010-03-17T19:28:27+01:00
Gdy będziemy postępować według przykazań, trafimy do raju