Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:50:48+01:00
-jest napisana w sposob łatwy i przystępny dla czytelnika zarowno młodszego jak i starszego
-ma ciekawą fabułe
-przekazuje nam wskazowki ktorymi mozemy sie kierowac w pozniejszym zyciu
-morał przekazuje nam wartosci i kazdy rozdział ma podwójne dno
-jest jednoczesnie lekka jak i zmuszająca do refleksji
1 5 1
2010-03-17T18:52:13+01:00
,, mały książę'' to książka zarówno dla dzieci i dorosłych ponieważ:
- jest ona fantastyczna ale zarazem bardzo pouczająca.
- głównym bohaterem jest mały chłopiec, który jest bardzo inteligentny
- chłopiec przeżywa różne wspaniałe przygody, które mogą zaciekawić dorosłych i dzieci
1 5 1