Odpowiedzi

2010-03-17T18:46:24+01:00
Wpisz w wkipedii ''wielka brytania'' i tam powinny być a jek nie bedzie to wpisz ''wielka brytania'' w google
powodzenia !!! :)
30 1 30
2010-03-17T18:47:03+01:00
Zabytki :
* Avebury
* Biały Koń z Uffington
* Maes Howe
* Ring of Brogar
* Skara Brae
* Stonehenge
* Vindolanda
* Birmingham Museum and Art Gallery
* Brighton Museum & Art Gallery
* British Museum
wystarczy? ;DD
39 2 39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:48:36+01:00
• Tower of London
• Big Ben
• Katedra św. Pawła
• Most Tower Bridge
• Opactwo Westminsterskie
• Pałac Buckhingham
• Harrods
• Hyde Park
• British Museum
• Tate Modern
• Madame Tussauds
40 3 40