Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:46:05+01:00
Np. Kuba - Fidel Castro.
Korea płn - Kin dzon kil
2 5 2
2010-03-17T18:47:34+01:00
Totalitaryzm-system rządu dążący do całkowitej władzy nad społeczeństwem za pomocą monopolu informacyjnego i propagandy, ideologii państwowej, terroru tajnych służb wobec przeciwników politycznych, akcji monopolowych i masowej monopartii.Totalitarne elementy systemu rządów istnieją do chwili obecnej w Korei Północnej.



;)).
4 5 4