Odpowiedzi

2010-03-17T18:47:22+01:00
M =1000kg
V =20m/s
t =2s
F =?

v= a x t
a = V/t
F = a x m

F = (V /t) x m
F = (20m/s /2s) x 1000kg
F = 10 000kgm/s² = 10 000N

1kN = 1000N
F = 10kN

Odp. Na ten samochód musiałaby zadziałać siła 10 000N, czyli 10 kN.
2010-03-17T18:47:33+01:00
Jaka siła musiała by działac na auto o masie 1000kg jadący z szybkością 20m/s aby zatrzymac go w ciągu 2sekund

m =1000kg
V =20m/s
t =2s
F =?

v= a * t
a = V/t
F = a * m

F = (V /t) * m
F = (20m/s /2s) * 1000kg
F = 10 000kgm/s² = 10 000N
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:09:23+01:00
Dane: Szukane :
m =1000kg V =20m/s t =2s F =?

v= a*t a = V/t F = a*m

F = (V /t)*m
F = (20m/s /2s*1000kg
F = 10 000kgm/s² = 10 000N

1kN = 1000N F = 10kN

Odp. Na ten samochód musiałaby zadziałać siła 10 000N
czyli 10 kN.
Pozdrawiam =]