Dam naj prosze o rozwiązanie :))
a) na metry kwadratowe :

15 a 4 ha 12 ha 3,5 a 1,3 ha

b) na ary :

200 m kwadratowych 300 m kwadratowych 450 m kwadratowych 5000 m kwadratowych 5 500 m kwadratowych

c) na hektary :

70 000 m kwadratowych 100 000 m kwadratowych 5000 m kwadratowych 250 a

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:53:34+01:00
15a-150 m^2
4ha-4000m^2
12h- 12000m^2
3,5 a-350m^2
1.3 ha-1300m^2

200m^2-2 a
300m^2-3a
450m^2-4,5 a
5000m^2-50 a
5500m^2-55 a

70000 m^2-7ha
100000m^2-10 ha
5000 m^2-0,5 ha
250 a - 2,5 ha
2010-03-17T18:57:15+01:00
A) na metry kwadratowe :
1ar=100 m^2
1ha=10 000 m^2

15 a =1500 m^2
4 ha =40000 m^2
12 ha =120000m^2
3,5 a =350 m^2
1,3 ha=13000m^2

b) na ary :
1m^2=0,01 ara

200 m kwadratowych =2 ary
300 m kwadratowych =3 ary
450 m kwadratowych =4,5 ara
5000 m kwadratowych = 50 arów
5 500 m kwadratowych = 55 arów

c) na hektary :
1m^2= 0,0001 ha
1ar=0,01 ha

70 000 m kwadratowych =7 ha
100 000 m kwadratowych =10 ha
5000 m kwadratowych =0,5 ha
250 a =2,5 ha
pozdrawiam:)

4 3 4