Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T18:34:29+01:00
A) zachodzi w turbinach cieplnych i silnikach tłokowych
b) zmagazynowanie energii w postaci energii potencjalnej, co umożliwia zastosowanie gazu w gaśnicach, wiatrówkach (broń pneumatyczna), kosmetykach, farbach w sprayu, i innych
10 3 10
2009-10-26T18:54:33+01:00
A) rozprężenie gazu- zachodzi w silnikach tłokowych i turbinach cieplnych
b)Sprężanie gazów stosowane jest w celu otrzymania gazu pod zwiększonym ciśnieniem, tzw. gazu sprężonego, lub wymuszenia przepływu gazu.

Pow ;]]
11 3 11