Krzyrzówka proszę jak najszybciej

1.Pagórki lub wały zbudowane z piasku, występujące w Puszczy Kampionskiej.(5 kratek)
2.Rzeka w północnej części Niziny Mazowieckiej.(5 kratek)
3.Pospolity ssak, wychodzący wieczorem na pola, ryjący ziemię w celu poszukiwania pożywienia.(4 kratki)
4.Drzewo rosnące na obszarach podmokłych, bagiennych.(5 kratek)
5.Rzeka, dopływ Narwi.(4 kratki)
6.Drzewo suchych lasów.(5 kratek)
7.Rzeka wpadająca do Wisły na Nizinie Mazowieckiej.(5 kratek)
8.Krzewinka występująca obecnie m.in. na Syberii oraz na terenie Kampionoskiego Parku Narodowego.(10 kratek)

2

Odpowiedzi

2010-03-17T18:54:55+01:00
1. Wydmy
2. Narew
3. Kret
4. Olcha
5. Liza
6. Sosna
7. Bzura
8. Lespedeza

Tak myślę ;D
74 4 74
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:56:19+01:00
Napiszę Ci te, które wiem

1. wydmy
2. Wisła
3. kret
5. Liza, Wkra, Pisa albo Ruda
7. Narew
114 1 114