Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:53:19+01:00
Jezu , misje święte są po to by nawrócić lud twój. Wspomórz nas , twoich wiernych dzieci w udziale w tym szczytnym celu.
Dzięki tobie misje Święte staną sie lepsze i bardziej przyswajane przez ludzi.
Wspomorz nas swoim duchowienstwem
Amen.
41 2 41
2010-03-17T18:56:15+01:00
Boże Święty!
Pomóż misjonarzom w pracy. Spraw aby cały świat poznał Ciebie.
Boże Święty!
Pomóż ludziom, którzy o Tobie nie wiedzą.
Boże Święty!
Daj misjonarzom wiarę, aby ich praca się powiodła.
Amen.
117 4 117