Odpowiedzi

2010-03-17T18:53:18+01:00
Tradycyjne topienie marzany nie jest dobre, gdyż szkodzi środowisku.
2010-03-17T18:53:51+01:00
My dzisiaj w szkole marzanne ronilismy i nazwaliśmy ją Marycha xD hehe

A co do zadania to:

Tak, tradycja topienia marzanny jest dobra, ponieważ przygotowujemy się na przyjście wiosny a topiąc marzanne odstraszamy zimę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:57:48+01:00
Na temat tradycji tak jaki i gustów nie powinniśmy dyskutować. Topienie lub palenie marzanny znane jest już nam od dziecka. Utwierdza nas, że w końcu pożegnaliśmy zimę i że witamy wiosnę. Jednak nie do końca możemy to tak zostawić. Musimy wiedzieć, że to co robimy zanieczyszcza środowisko, a przecież nie tylko w naszej miejscowości ten zwyczaj obchodzimy, ale w całej Polsce. Więc trzeba liczyć się z tym, że zanieczyszczamy środowisko.
2 3 2