Odpowiedzi

2010-03-17T18:56:46+01:00
1.Autostrada
2.Długopis

resztę znajdziesz sobie tu:
http://www.wynalazki.mt.com.pl/joomla/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
2010-03-17T18:58:27+01:00
Komputer.
Pralka.
Telefon.
Internet.
Samolot.
Telewizja
Reklamy
Podsłuch
Doda
Justin Bieber

hahaxdd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:03:21+01:00
-Elektroniczny wtrysk paliwa
-Pierwszy ręczny kalkulator
-Mysz komputerowa
-Sztuczne serce
-Drukarka kulkowa
-Word processor
-Drukarka laserowa
-Rezonans magnetyczny
-Telefony komurkowe
-Telewizja HD
1 4 1