Odpowiedzi

2010-03-17T18:57:28+01:00
Ucho-uszy
kielich-kieliszek
gmach-gmaszysko
przestrach-przestraszyć
duch-duszek
orzech-orzeszek
42 4 42
2010-03-17T18:59:23+01:00
Sucho-susza
słuchać-słyszeć
mucha-musze
głucho-głusza
licho-liszej
cicho-ciszej
kielich kieliszek
40 4 40
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:01:00+01:00
Brzuch-brzuszek
Lech-Leszek
groch-groszek
mech-meszek
ucho-uszko
grzech-grzeszek
pacha-paszka
pucha-puszka
grucha-gruszka
54 4 54