Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:56:04+01:00
W rolnictwie ekologicznym nie używa się chemicznych środków ochrony roślin dlatego produkty te są zdrowsze i smaczniejsze
2010-03-17T18:56:26+01:00
Ponieważ są zdrowe
nie zawierają chemii
są smaczne
trwalsze
2010-03-17T18:57:08+01:00
Produkty ekologiczne wśród społeczeństwa staja się coraz bardziej popularne. Są produkowane w przyjaznych warunkach dla środowiska, nie są stosowane pescytydy ani inne środki chemiczne. W produkcji człowiek żyje z przyroda należyty sposób.