Odpowiedzi

2009-10-26T18:41:52+01:00
6 dni, po 8h -

6*8 = 48 h.

wychodzi 2.4h pracy na 1 robotnika (gdy robotnikow bylo 20) 48 : 20 = 2.4

6h dziennie dni X 12stu robotnikow

(6 * X ) : 12 = 2.4 ?

Eee nie wiem dalej :(




Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T19:14:15+01:00
Każdy z robotników przepracował 6X8 godzin, co daje 48 roboczogodzin/osobę
20 x 48 = 960 - tyle czasu potrzebowano by wykonać pracę

Wiemy, że 12 pracowników ma wykonać 960 roboczogodzin pracując po 6 godzin dziennie
960:72 = 13,33

robotnicy mają przepracować 13,3 dnia