Odpowiedzi

2010-03-17T18:59:02+01:00
Ja chciałbym jechać z robinsonem ponieważ mógł bym spędzić najlepsze dni swego życia i dlatego jest moim bohaterem??
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:07:20+01:00
Wolałabym wyjechać w podróż z Robinsonem ,ponieważ byłoby to dla mnie wielkie przeżycie. Po pierwsze nauczyłabym się być samodzielna. Po drugie poznałabym świat ,a przynajmniej jego część. Kolejną zaletą jest to ,że poznałabym takiego człowieka jak Cruzoe. Dla mnie był to doświadczony ,wykształcony i inteligentny mężczyzna, ponieważ przecież bez tego nie skonstruował tylu rzeczy udogadniających mu życie. Następnie ,wydaje mi się ,że Robinson miałby wspaniałe towarzystwo gdybym mu towarzyszyła. Kocham morze i wodę ,dlatego tez pewnie czułabym się wspaniale na tej wysepce. Robinson był bardzo sprytnym człowiekiem ,więc pewnie byłby wspaniałym towarzyszem w takiej podróży. Nie wiem czy byłby to dla mnie szok ,zostać sama na takiej wyspie ,ale założę się ,że po jakims czasie przyzwyczaiłabym się. Poza tym Cruzoe spędził na niej nie rok tylko dwadzieścia parę lat. Moim zdaniem ,byłaby to przygoda mojego życia. Chętnie bym z nim popłynęła ,ale pewnie tęskniłabym za moim dawnym życiem i rodziną.
2 4 2