Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:02:34+01:00
Dtrekcja i samorząd uczniowski naszej szkoły postanowił już poraz osiemnasty zorganizować akcję ''Sadzę lipy-pomagam dla świata". W akcji wzięła udział cała szkoła. Łącznie posadziliśmy 78 lip dookoła naszej szkoły. Mam nadzięję,że w przyszłości powstanie tam mini alejka. Dyrektor zapowiedział, że w następnym roku spróbujemy we wspólne sadzenie drzewek zaangażować inne szkoły. Ze świadomością, że pomogłam rozwijać się przyrodzie- od razu czuję się lepiej.
1 5 1
2010-03-17T19:43:57+01:00
Akcja ,,zasadź coś swego'' w naszej szkole odniosła wielki sukces:).
Cała szkoła (436uczniów) wraz z nauczycielami i pracownikami szkoły postanowiła dnia ..... posadzic 40 lipowych drzewek.
Uczniowie przyjeli pomysł dyrektora z wielkim entuzjazmem kiedy dowiedzieli sie ze akcja sadzenia drzew odbedzie sie w przed dzien ferii swiątecznych.
Wszystkie 40 drzew ufundowanych przez sklep Orbis rośnie wzdłuż ogrodzenia szkoły. Według pani .... ktora uczy matematyki roczny przyrost lipy wynosi 5cm, za tem za 5 lat nasze 10cm sadzonki zamienia sie w 35cm drzewka.
Czekamy na widoczne efekty i nagradzamy pomysłodawcę naszego dyrektora postacia roku w rankingu uczniowkim.

.........<-----autor
1 5 1