Odpowiedzi

2010-03-17T19:03:01+01:00
Tych przymiotników nie da się sttopniować .
6 2 6
2010-03-17T19:04:07+01:00
Kruchy , bardziej kruchy , najbardziej kruchy
niecierpliwy, bardziej niecierpliwy, najbardziej niecierpliwy
kolorowy, bardziej kolorowy, najbardziej kolorowy
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:04:55+01:00
-kruchy, bardziej kruchy, najbardziej kruchy.
-niecierpliwy, bardziej niecierpliwy, najbardziej niecierpliwy.
-kolorowy, bardziej kolorowy, najbardziej kolorowy.
6 4 6