Odpowiedzi

2010-03-17T19:16:58+01:00
1. Zamień na centymetry kwadratowe.

240mm²=2,4cm²
175000mm²=1750cm²
0,4dm²=40cm²
12dm²=1200cm²
21,15dm²=2115cm²
0,012mm²=0,00012cm²
1,03m²=10300cm²
12,5m²=125000cm²


b. Zamień na metry kwadratowe

452000cm²=45,2m²
18000cm²=1,8m²
7185dm²=71,85m²

164000dm²=1640m²
42,5a²=4250m²
0,2ha²=2000m²
1,05ha²=10500m²
0,07km²=70000m²
0,2ha² =2000m²
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:32:01+01:00
1. Zamień na centymetry kwadratowe.

240mm² = 2,4cm²
175000mm² = 1750cm²
0,4dm² = 40cm²
12dm² = 1200cm²
21,15dm² = 2115cm²
0,012mm² = 0,00012cm²
1,03m² = 10300cm²
12,5m² = 125000cm²

b. Zamień na metry kwadratowe

452000cm²=45,2m²
18000cm²=1,8m²
7185dm²=71,85m²

164000dm²=1640m²
42,5a²=4250m²
0,2ha²=2000m²
1,05ha²=10500m²
0,07km²=70000m²
0,2ha² =2000m²
1 1 1