Odpowiedzi

2010-03-17T19:07:39+01:00
Pewnego dnia, wracając ze szkoły, usłyszałam dziwny dźwięk. Chciałam za nim pójść, ale za chwilę miałam zajęcia dodatkowe. Jednak pokusa była większa. Dźwięk stawał się coraz głośniejszy. W końcu dotarłam na miejsce i byłam bardzo zdziwiona. Po środku miejscowego jeziorka, na dużym kamieniu- siedziała rusałka. Nie mogłam się na nią napatrzeć. To jej głos mnie tu zaprowadził. Kiedy rusałka mnie zauważyła, szybko uciekła. Kiedy spojrzałam na zegarek, okazało sie, że jestem spóżniona. Nie zastanawiając się ani chwili, szybko pobiegłam na zajęcia.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:48:12+01:00
Wyjątkowa rusałka

Pewnego pięknego poszłam na spacer nad jezioro. Kiedy wpatrywałam się w gładką taflę jeziora, usłyszałam podejrzany szelest. Bardzo się wystraszyłam. Nie wiedziałam, kto się czai w zaroślach, więc postanowiłam dyskretnie się wycofać. Zaczęłam się oddalać od brzegu jeziora, a wtedy usłyszałam: "zaczekaj, nic ci nie zrobię". Miałam nogi jak z waty, ale się odwróciłam. Zobaczyłam przepiękną dziewczynę - rusałkę. Była ona inna niż te z opowieści. To nie był demon, a nieszkodliwa i przyjazna dziewczyna. W końcu od każdej zasady są wyjątki. Opowiedziała mi ona swoją smutna historię. Bardzo jej współczułam. Od tej pory zawsze spotykamy się w soboty w tym miejscu i jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami. Zawsze dużo rozmawiamy o swoich problemach i próbujemy je wspólnie rozwiązać.
4 4 4