Odpowiedzi

2010-03-17T19:05:47+01:00
Tak, poniewaz:
-jestem mieszkancem tego kraju,
-czuje sie za niego odpowiedzialny,
-godnie go reprezentuje,
-kocham go,
-to moja ojczyzna.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T19:07:20+01:00
Moj kraj jest dla mnie ważny. w naszym kraju mamy piękną kulturę i bardzo dla nas ważną. Mamy nasz ojczysty język , który jest trudy ale i piękny. Mamy rózne osiągniecia naukowe, nietórzy polacy zdobyli nagrodę Nobla. Jestem dumna z tego że jestem polką.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:08:01+01:00
Mieszkam w Polsce, jest to dla mnie bardzo ważny kraj. W Polsce się urodziłem, wychowałem. Kraj ten jest moim krajem ojczystym, mój język, przyjaciele, wszystko co mam wiąże się z Polską. Kocham mój kraj, ponieważ mieszkam tu od zawsze i wśród swoich rodaków czuję się najlepiej. Polska jest najpiękniejszym krajem, który odwiedziłem, kocham ją.