Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:07:03+01:00
Goracy czas-Okres , w kt dużo się dzieje
duch czasu-zdarzenia, rzeczy, nastrój typowe dla danego okresu
zabijac czas-wymyślać sobie jakieś zajęcia, żeby sie nie
nudzić
proba czasu-po pewnym czasie okaże sie [ na przykład jak działa
dane rozwiązanie}
kwestia czasu-krotki moment
trawic czas-marnowac czas


;))..
1 5 1
2010-03-17T19:08:13+01:00
Gorący czas- nie ma czasu
duch czasu- nie wiem ;pp
zabijać czas- ukrywać wiek nie dać po sobie poznać że już tyle czasu jest na tej na tej ziemy
próba czasu-ostatnia szansa
kwestia czasu-nie dlugo koniec.. to już tylko zależy od kwestii dni <np.>
trawić czas- nie mierzyć się z czasem mieć go ...
1 4 1