Odpowiedzi

2010-03-17T19:14:22+01:00
Za 100 lat szkoła będzie baaaaaaaaaaaaardzo nowoczesna.Coś w stylu Hogwartu
. i teraz opisz Hogwart. no wiesz dużo magi i fantazji itp.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:16:51+01:00
Moja szkoła za 100 lat będzie niezwykła w ogóle nie będzie przypominała tej dzisiejszej...
Zamiast autobusem będziemy latać statkiem kosmicznym. W klasach nie będzie przyciągania ziemskiego, więc wszyscy będą latać. Szkołą będzie 100 razy większa niż ta dzisiejsza. Wszytko będzie pisane na komputerach, a nauczyciel nie może wstawić uczniowi jedynki, ponieważ oceny będą od szóstki do dziesiątki. Nauczyciele będą mieli zakaz zadawania prac domowych aby nie męczyć dzieci także w domach. W szkole za 100 lat nikt nie będzie używał książek, ćwiczeniówek, zeszytów. Wszystko to zastąpią laptopy. Każda szkoła będzie posiadała własny, duży basen, ogromną sale gimnastyczną oraz siłownie i wielkie boisko. Uczniowie będą decydowali co chcą robić, czego się uczyć. W szkole będziemy się uczyć tylko 6 miesięcy, a drugą połowę roku przeznaczymy na WAKACJE...!


Myślę, że chodź troszkę pomogłam ^^
16 4 16