MAM PROŚBĘ MAM TO NA JUTRO I NIE WIEM JAK TO OPISAĆ BEZ BŁĘDÓW
Mam na imię Jura.Mieszkam w Moskwie.Mam 16 lat i uczę się w liceum.Mój brat jest studentem.Ma 21 lat i studiuję na uniwersytecie.Moja mama ma 38 lat i jest młodsza od taty o 3 lata.Tata jest inżynierem i ma 41 lat.Moja siostra ma na imię Ania.Ona ma 3 lata.Dziadek ma 71 lat.jest starszy od babci o 5 lat.

2

Odpowiedzi

2010-03-17T19:09:31+01:00
Jestem Jura mieszkam w Moskwie ,mam 16 lat i uczę się w liceum .Brat jest studentem i studiuje na uniwersytecie.Mama ma 38 lat i jest młodsza od taty o 3 lata.Tata ma 41 lat i jest inżynierem.Siostra Ania ma 3 lata.Dziadek ma 71 i jest o 5 lat starszy od babci.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:13:16+01:00
Я называюсь Юра. Я я живу в Москве.Мам лет и я учусь в лицее. Мой брат - студент. у него 21 лет и изучает в университете.У моей мамы 38 лет и более молодая чем папа о 5 лет. Папа - инженер и ему 41 лет.Моя сестра имеет на имя Аня.её 3 лета.У деда 71 лят.ест более старый чем бабушка о 5 лет