Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T19:25:32+01:00
A) (0,75+0,5)*(21\3+1 5\10)=0,80+(210\30+1 15\30)=0,80+1 225\30=80\100+8 5\30=240\300+8 500\300=8 740\300=20 140\300=10 14\30
b) (5\6+5\10):1\4+3,5=(25\30+15\30):1\4+3,5=50\30:1\4+3,5=50\30*4\1skróć przez2 +3,5=100\15+3 5\10=6 10\15+3 5\10=6 20\30+3 15\30=9 35\30=10 1\30=10 1\3
c) [(31\2-2 65\100)*4]:0,2=[1550\100-2 65\100)*4]:0,2=[(15 5\100-2 65\100)*4]:0,2=[(14 105\100-2 65\100)*4]:0,2=12 40\100*4:0,2=12 40\100*4\1=1240\100*4\1 skróć przez4 =1240\25:0,2=1240\25:2\10=1240\25*10\2 skróć przez5 =1240\5=248
d)2\3-(8\10*3\8 skróć przez8 -4\5):0,375=2\3*(8\10-4\5):0,375=2\3*(8\10-8\10):0,375=2\3*0:0,375=0:0,375=0
2 1 2
2009-10-26T19:43:07+01:00
A) (0.75+1/2)*(2 1/3+1,5)=(0.75*0.5)*(2 1/3+1 1/2)=1.25*2,5/6=5/4*17/6=85/24

b) (5/6+0,5) : 1/4 + 3,5 =(5/6+3/6):1/4+3,5=1 1/3:1/4+3,5=4/3*4/1+3,5=8+3,5=11,5

c) [(3 1/2- 2,65) *4]:0,2 =[(15,5-2,65)*4]:0,2=(12,75*4):0,2=51:0,2=255

d) 2/3-(0,8*3/8-4/5):0,375=2/3-(4/5*3/8-4/5):0,375=2/3-(3/10-8/10):0,375=2/3-(-1/2):0,375=2/3-1 3/10=20/30-9/30=11/30