Odpowiedzi

2010-03-17T19:10:43+01:00
Taki, który zajmuje niepotrzebny czas, i nie przynosi rezultatów.
Które jest nie potrzebnie wykonywane, i jest wykonywane na odwal ///
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:11:23+01:00
Moim zdaniem, zajęcie nieartystyczne to zajęcie, które nie ma nic wspólnego ze sztuką. Natomiast zajęcie niepoważne, nie jest powszechnie akceptowane przez środowisko, a także nie ma w sobie ani trochę powagi.
6 4 6