Odpowiedzi

2010-03-17T19:11:53+01:00
A) 3x-12-8x+28=2x+10
3x-8x-2x=10+12-28
-7x=-6 \ -7
x=0,9 ( w zaokrągleniu )

b) 2x-6-12-4x=-3x-6+4x-2
2x-4x+3x-4x=-6-2+6+12
-3x=10 /-3
x=3,3 ( w zaokrągleniu )
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T19:12:33+01:00
A) 3x-12-8x+28=2x+10
3x-8x-2x=10+12-28
-7x=-6 \ -7
x=0,9 ( w przybliżeniu )

b) 2x-6-12-4x=-3x-6+4x-2
2x-4x+3x-4x=-6-2+6+12
-3x=10 /-3
x=3,3 ( w przybliżeniu )





mam nadzieje że pomogłem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:13:13+01:00
A)3x-12-8x+28=2x+10
-5x+14=2x+10
14-10=2x+5x
4=7x →:7
x=4/7
b)2x-6-12-4x=-3x-6+4x-2
-2x-18=x-8
-18+8=x+2x
-10=3x →:3
x=-10 :3
x=-3½
1 5 1