Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T19:12:42+01:00
Czeka na coś takiego jak termos ciepło zimno. To urządzenie sprawia ze gdy chcesz napić się czegoś ciepłego wciskasz czerwony guzik a jeśli czegoś zimnego to niebieski .
jest przenośny zajmuje mało miejsca i sam się napełnia .
jest bardzo przydatny do długich wycieczek
3 4 3
2010-03-17T19:13:34+01:00
Według mnie to zdanie "(temat)"znaczy że wszyscy hcemy ciś wynależć i ludzkoś na te "super"wynalazki czeka ponieważ ludzie czekają na postęp.

to rozwiązanie to moje zdanie więc za niezgodności przepraszam

pozdro xD
2010-03-17T19:26:26+01:00
Uważam ze wynalazkiem na który czeka ludzkość jest samochód na wode.

W dzisiejszych czasach przy takiej emisji gazów cieplarnianych, cenach paliwa społeczeństwu przyda sie własnie taki wynalazek który pozwoli zaoszczędzic pieniądze ale rownież ograniczyć emisje Co2.
Produkt ten zrewolucjonizował by przemysł i dał początek nowej technologi.
Wynalazca patentując swoj wynalazek i mechanizm zarobił by wieleeee milinów dolarów .
3 5 3