Hey . Przetłumaczcie tekst ze str. 54 ćw. 12a . Książka do niemieckiego dla 1 gimnazjum 'aha!' ..
I Takie Zdania na polski język :P ;

1. Auch die Lehrer sind ganz O.K.
2. Mein Lehrer ist sehr symathisch .
3. Englisch mag ich aber gern .
4. Unsere Klasse ist klein .
5. Das macht Spaβ .

I takie słówka ;
6. spannend ,
7. uninteressant ,
8. blöd ,
9. doof ,
10. each cool ,
11. spitze ,
12. nicht interessant ,
13. prima ,
14. genial ,
15. langweilig ,
16. klasse ,
17. super .

No To tyle xd .. Jak Nie Macie Tych Książek To Te Zdania I Wyzary Prosze Przetłumaczcie .. Bardzo Ładnie Prosze ^^ ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:22:43+01:00
1.Rowniez nauczyciel jest w calosci OK
2.moj nauczyciel jest bardzo sympatyczny
3.[?] angielski lubie ale chetnie [?]
4.nasza klasa jest mala.
5.sprawia przyjemnosc

6.zajmujacy
7.uninteressant -nieciekawy
8. blöd -glupi
9. doof ,- głupi
10. each cool ,- ah dobrze
11. spitze ,ostry (koniec) ostrze
12. nicht interessant ,- nie interesujacy
13. prima ,- wspanialy
14. genial ,-genialny
15. langweilig ,-nudny
16. klasse ,-klasa
17. super .-super
2010-03-17T19:48:52+01:00
1. Nawet nauczyciele są całkiem O.K.
2. Mój nauczyciel jest bardzo sympatyczny.
3. Język angielski I tak jak ja.
4. Nasza klasa jest mała.
5. To sprawia, że przyjemnie jest.

6. ekscytujące
7. nieciekawy
8. głupi,
9. głupi,
10. każdego cool
11. szczyt,
12. ciekawy
13. prima
14. genialny,
15. nudny,
16. klasy,
17. super.

licze na naj :):)