Romeo i Julia.

1 Z jakimi wydarzeniami wiążą się poniższe cytaty.? Czyje to słowa?

"Cóż znaczy nazwa? To , co zwiemy różą.
Pod inną Nie mniej by pachniało."


"Jeszcze ranek nie tak bliski, słowik to a nie skowronek się zrywa."

Prosze o pomoc:(

2

Odpowiedzi

2010-03-17T19:14:39+01:00
Pierwszy cytat to na bank słynna scena balkonowa, kiedy to Julia prosi Romea o wyrzeczenie się rodu Montekich w zamian za nią. drugiego nie kojarzę.
44 3 44
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:17:36+01:00
Słowa te wypowiedziala Julia w czasie rozmowy wsrod nocy ze swoim ukochanym. Znaczylo to, ze nie obchodzi ją ze Romeo jest z obcego rodu (Montekich) a nie z jej rodzinnego (Kapuletów). Uznala ze to ze Romeo nazywa sie Romeo nic nie zmienia, i mimo tego moze go kochac... ----pierwszy cytat



Drugi cytatwypowiada Julia po nocy spedzonej z Romeem.


;) Zadanie na bank zrobione dobrze bo miałam takiesame ;)
62 4 62