W sumie algebraicznej złożonej z wyrazów podobnych jeden z nich jest równy 2a. zapisz tę sumę , jeżeli wiesz , że współczynniki liczbowe wyrazów tej sumy są kolejnymi liczbami całkowitymi większymi od -4 i nie większych od 3. Wykonaj redukcję wyrazów podobnych.

3

Odpowiedzi

2010-03-17T19:13:51+01:00
-3a-2a-1a-0a+1a+2a+3a=0a

i weż przekreśl to wszystko oprócz 0a.
P.S. robiliśmy to na lekcji z panią.
8 3 8
2010-03-17T19:15:47+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:11:33+01:00
-3a+ (-2a) + (-1a)+ 1a+ 2a +3a = -3a -2a -1a +1a+ 2a+ 3a = 0a
10 4 10