Pawel wraz z kolegami przygotowal lodowisko. w tym celu chlopcy odgarneli snieg z prostokatnego placu o wymiarach 20mi50m ile ton sniegu odgarneli jesli na kazdy metr kwadratowy placu przypadlo okolo 60kg sniegu?plis odpowiedz dam najlepsze

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:14:48+01:00
20m x 50m=1000m²
1000 x 60kg=60000kg=60ton
2010-03-17T19:17:50+01:00
Pole placu = 50m×20m=1000m
za każdy metr 60 kg
1000m×60kg=60000kg
60000kg=60t
odp:Chłopcy odgarnęli 60t śniegu.


POZDRO ;)