Zamień zdania złożone na pojedyncze.

Żaden rycerz nie uwolnił królestwa od smoka, gdyż był on zbyt silnym przeciwnikiem. Skuba wpadł na pomysł, jak pozbyć się bestii. Smok musiał się napić, ponieważ paliły go wnętrzności.


Np. Król myślał o tym, jak ratować swoje królestwo = Król myślał o ratowaniu swojego królestwa.

2

Odpowiedzi

2010-03-17T19:29:06+01:00
Zaden rycerz nie uwolnił królestwa od smoka.Był on zbyt silnym przeciwnikiem.

Skuba wpadł na pomysł żeby pozbyć się bestii.Smok musiał się napić.Paliły go wnętrzności.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:49:09+01:00
Żaden rycerz nie uwolnił królestwa od smoka, tego zbyt silnego przeciwnika. Wpadł na pewien pomysł. Teraz pozbędzie się bestii! Smok się napił. Bardzo paliły go wnętrzności.