Odpowiedzi

2010-03-17T19:14:47+01:00
Nie wiem czy o to chodzi Wraz ze wzrostem wyskoości ciśnienie atmosferyczne maleje
Mam na dzieje ze pomogłam ;]
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:15:05+01:00
Im wyżej tym mniejsze ciśnienie.
np. kiedy jesteśmy w górach panuje niskie ciśnienie które odczuwamy, oddycha nam sie ciężko może też boleć nas głowa. ; ]
2010-03-17T19:15:52+01:00
Im wyżej tym chłodnij podobno co 100m temperatura obniża się mniej więcej o 0,6 stopni Celcjusza

http://zadane.pl/zadanie/660029
2 3 2