Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:19:32+01:00
Wód-wody
wór-wory
dwór-dwory
dół-doły
nóżka-noga
dróżka-droga
ósemka-osiem
stół-stoły
Bóg-Bogu
mówił-mowa
próg-progi
mróz-mrozy
ogród-ogrody
dochód-dochody
wróg-wrogowie
znój-znoje
powrót-powroty
2 4 2
2010-03-17T19:20:19+01:00
Ogród - ogrody
wóz- wozy
pszczółka - pszczoła
chłód - chłody
lód - lody
3 3 3
2010-03-17T19:20:33+01:00
Szkoła - szkółka
koło - kółko
wóz - wozy
majówka - majowe
1 1 1