Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T18:48:59+01:00
Nie płosz zwierząt!!!Nie śmieć!!! Chciałbyś by inni cię cały czas bili i straszyli??? Chciałbyś by inni wrzucali ci do ust odpady i śmieci??? Jeżeli nie, to nie rób tak naturze. Przez takich co śmiecą niszczy się ziemia.
2009-10-26T18:49:49+01:00
Nie płosz zwierząt i nie zaśmiecaj środowiska bo niszczysz naszą planetę.Ludzie powinni dbać o nasze środowisko.
2009-10-26T18:54:04+01:00
Nie zasmiecja srodwiska poniewaz te wszytskie rzeczy bardzo dlugo sie rozkladaja.Zamiast isc do sklepu z plastikowa torebka wez ze soba koszyk albo torebke papierowa.Zuzyte baterie segreguj.NA kzadym osiedlu lub przy blokach osiedlowych powinny stac trzy konteney na papier szkolo i plastik.Dzieki temu mzoesz wiecej uczynic dobrego niz zlego.Gdy w twoim domku jest rura przez ktora wszytskie scieki uchodza do rzek jeizorek to popros kogos aby pomysla i jego zlikwidowaniau poniewaz to powuje ze wiele oraginzmow wodnych umiera.


Nie plosz zwierzta,dlatego, ze to one potem straca do czlowieka zaufanie bede jeynie myslaly ze to my jestemy ich przciwnikami.bede przed nami uciekly co ograniczy to asze obserwowanie ich.

Mam nadziej ze pomoglam POZDRÓwki