Odpowiedzi

2009-10-26T18:47:03+01:00
Akupunktura próbuje znaleźć na tej drodze dysharmonię i pozytywnie na nią wpłynąć za pomocą punktów akupunkturowych. Akupresura poprzez nacisk na punkty akupresurowe uwalnia nagromadzoną i zablokowaną energię.
2 5 2
2009-10-26T18:47:16+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T18:47:37+01:00
Akupunktura służy do redukowania bólu oraz utrzymania lub przywrócenia równowagi energetycznej organizmu, będącej warunkiem jego sprawnego funkcjonowania, a akupresura polega ona na dotykaniu, głaskaniu, uciskaniu lub opukiwaniu określonych miejsc na ciele człowieka. Współczesne badania medyczne wskazują, że jej skuteczność nie wykracza ponad placebo, a pacjenci odczuwają przypływ energii, gdyż masowanie punktów rozluźnia ciało i likwiduje ucisk w różnych częściach ciała
1 5 1