Odpowiedzi

2010-03-17T19:24:45+01:00
Żal obejmuje człowieka, a serce tęskni za ukochana osobą.



ja tak to zrozumiałam ;D ale zbytnio trochę dziwne to jest
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:28:41+01:00
Wydaje mi się ,że jest to zdanie z trenu Kochanowskiego

moim zdaniem chodzi o to, że dawniej w kążdym kącie pełno bylo ruchu, śmiechu, dziecięcego szczebiotu, a po śmierci Urszuli w domu zapanował smutek, pustka. W zakamarkach domu znależc można jeszcze zabawki i rzeczy dziewczynki, które dodatkowo podsycają i tak wielki żal.

Ojciec czeka i żyje złudnymi marzeniami, że znów jak kiedyś przyjdzie do niego jego ukochana córka i rozweseli jego smutne serce.
2 1 2