Wykonam na dużej kartce odmianę czasownika TO BE i TO HAVE . (Co mam na tej kartce napisać napiszcie tylko)

Stworze zaprzeczenia do tych zdań
I've got twenty
He's got thirty
They're got forty
We're got fifty
You're got sixty

2

Odpowiedzi

2010-03-17T19:24:05+01:00
Co do pierwszej części zadania po prostu wypisujesz wszystkie osoby w jęyzyku angielskim(i, you, he, she, is, we, you, they) i piszesz odmiane tych czasowników(to be, have)

Druga część pyatnia:
i haven't twenty
he isn't got thirty
they aren't got forty
we aren't fifty
you aren't sixty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:34:49+01:00
Pierwsza część
TO BE:
I am
You are
He is
She is
It is
You are
They are
We are

To Have
I have
You have
he has
she has
it has
we have
you have
they have

Druga część
I haven't got twenty
He isn't got thirty
They aren't got forty
We aren't got fifty
You aren't got sixty