Musze zrobić opis dnia. Proszę o przetłumaczenie tego:

Wstaję rano o godzinie 7. Myję się, jem śniadanie, pakuję książki do plecaka i jadę rowerem do szkoły. W szkole spędzam prawie cały dzień. Około godziny 15 wracam do domu. Najpierw jem obiad. Następnie idę trochę pograć na komputerze. Jeśli pogoda jest ładna to wychodzę na dwór pograć z kolegami w piłkę lub trochę się przejść. Po powrocie pisze lekcję i uczę się. Następnie jem kolacje i idę obejrzeć jakiś film w telewizji. Około godziny 22 idę spać.

2

Odpowiedzi

2010-03-17T19:24:20+01:00
I get up in the morning at 7 I wash up, eat breakfast, pack a book I am going to backpack and bike to school. In school, I spend almost all day. About 15 hours back home. First, eating dinner. Then I go play a bit on the computer. If the weather is nice to go out into the yard with his friends play ball or go up a little. After returning by the lesson and learn. Then I go eat dinner and watch a movie on TV. About 22 hours I go to sleep.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:26:59+01:00
Ich stehe um 7 Uhr auf. Ich wasche mich, ich frühstücke, ich packe meine Bücher in die Tasche und ich fahre zur Schule Rad. In der Schule verbringe ich fast ganzen Tag. Ungefähr 15 Uhr komme ich nach Hause zurück. Zuerst esse ich zu Mittag. Dann gehe ich Computer spielen. Wenn das Wetter schön ist, gehe ich draußen. Dort spiele ich mit den Kollegen Fussball oder gehe ich spazieren. Wenn ich zurück komme, mache ich meine Hausaufgaben und dann lerne ich. Dann esse ich das Abendessen und sehe ich fern. Ungefähr 22 Uhr gehe ich schlafen.


Zero translatora, mam nadzieje, ze pomoglem ;)