Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:30:49+01:00
Zalety:
-dobre zaopatrzenie sklepów.
-tendencje do racjonalnego wykorzystania zasobów gospodarczych.
-duża innowacyjność gospodarki.
- dyscyplina finansowa przedsiębiorstw.
-duża elastyczność gospodarki.

Wady:
-bezrobocie.
-powszechny konsumpcjonizm, świadomość, że nie ma nic za darmo.
-zamknięcie wielu zakładow pracy.
- duże dysproporcje majątkowe wśrod społeczenstwa.
-
1 5 1
2010-03-17T19:31:19+01:00
Jest dobra,
politycy potrafią się porozumieć,
Polska wciąż znajduje się na szarym końcu rankingu konkurencyjności światowych gospodarek,
Eksport w cenach bieżących wyniósł 399,3 mld zł a import 485,8 mld zł,

Prezydent i premier się nie lubią,
nie jest bardzo dobrze rozwinięta,
prawie nie mamy surowców,
nie potrafimy utrzymać dobrych kontaktów z państwami ościennymi,
nie możemy liczyć na inne państwa w razie czego...

Mam nadzieje że choć trochę pomogłam;)
1 5 1