Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:26:48+01:00
Ponieważ z czasem świat był by coraz brudszy(zaśmiecany) że nastąpiło by do jego końca .. Powoduje to zaśmiecanie, zanieczyszczanie, spaliny z domów i aut, fabryki ..

Mam nadzieje ze pomogłam :)
2010-03-17T19:27:59+01:00
Ponieważ ,
Przyroda jest bardzo ważna do życia.
Drzewa to również część Przyrody a jeżeli jej nie będzie to nie będzie również czym oddychać .