Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:30:33+01:00
A) x-5=2x-9
4-5 = 2x5-9
-1 = 1

nie spełnia

b)11x-26=9+2,25x
11x4-26 = 9+2,25x4
44-26 = 9+9
18 = 18

spełnia ;)
1 1 1
2010-03-17T19:31:15+01:00
A) x-5=2x-9

L: 4-5= -1
P: 2*4-9=8-9= -1

L=P

odp. Liczba 4 spełnia to równanie

b)11x-26=9+2,25x

L=11*4-26=44-26=18
P=9+2,25*4=9+9=18

L=P

odp. Liczba 4 spełnia to równanie
2010-03-17T19:31:23+01:00
A)4-5=2/5-9 -1 = 1 przekresl = nie spelnia go 4
b)44-26=9+9 18=18 spelnia
1 1 1