Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:28:47+01:00
Marta ma 18 zł
Jeżeli bd odkładała 2 zł przez miesiąc który ma 4 tygodnie zarobi 8 zł czyli razem będzie miała:
2zł*4=8 zł
8 zł+18 zł=26

Jacek ma 0 zł
Jeżeli bd odkładał 7,50 zł przez miesiąc który ma 4 tygodnie zarobi 30 zł czyli razem będzie miała:
7,50zł *4=30 zł
30 zł +0zł=30zł
Czyli po 4 tygodniach Jacek będzie miał więcej pieniędzy niż Marta.

liczę na naj ;)
1 5 1
2010-03-17T19:30:35+01:00
Po dwóch tygodniach
1 tydzień
18+2=20
7,50+7,50=15
2 tydzień
20+2=22
15 + 7,50 = 22,50