Odpowiedzi

2010-03-17T19:30:37+01:00
"Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu"

Ja rozumiem tą sentencję, tak że dla ludzi najważniejsze są uczucia, a ich przecież nie da się zauważyć. Najważniejsza jest przyjaźń, miłość, łaska, dobre serce.
2010-03-17T19:32:34+01:00
"Najważniejsze jest to co niewidoczne dla oczu" możemy porównać z "Nie szata zdobi człowieka".
Nie ważne są zasoby materialne, albo to czy ktoś ma ubrania markowe, najnowszy model telefonu, lub inny jakiś drogi gadżet, bo ktoś może ubierać się potocznie w lumpeksach, mieć tzw. cegłówę, ale mieć wspaniałe wnętrze i w to powinniśmy patrzeć.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:34:50+01:00
Czyli ze nie robi sie nic na pokazu tylko by pomóc w czymś innym i ze to co w sercu mamy nie powinniśmy pokazywać ani udowadniać innym tylko poprostu pomagać !!


przykłąd :
ktoś pomaga innemu by np dostać za to kase a nie dlatego ze chce sie komuś pomóc !!!

np.mama kaze dziecku by zaniosło lekarstwa dla chrej babci bo nie morze sama sobie przyjsc....dizewczynce sie neichce iwgl.ale jednak mam ją zmusiła i poszła...chodz jej sie nie chciał...a abbcia jak przyszłą już to powiedziałą drogie dziecko co aj by bez cb zrobiła...(sumienie gryzie wtedy ) wiesz o co kaman ...!!