Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:36:40+01:00
No to dajesz sobie do podglądu pokaz slajdów, a tam z boku masz slajdy pokazane, jak ci się kolejność nie zgadza albo coś to sobie myszka przestawiasz, no a później zgrywasz na płytkę czy na coś i już;)
2010-03-17T19:42:33+01:00
1. Prezentacja składa się ze slajdów którego treść jest na dany temat.
2.Możliwość wstawiania obrazów do prezentacji przy pomocy układ slajdu:
a) klikamy prawym przyciskiem myszy na slejdzie i wybieramy układ slajdu
b) Wybieramy układ który daje nam możliwość wtawenia obrazu
c)klikamy na ikonie wstawianie obrazu
d)wybieramy dowolny obraz z pliku
3. Po lewej stronie ekranu pojawiają sie slajdy. Prezentację można odtworzyć za pomocą klawisa F5
4.Różne układy slajdów:
a)układy tekstu:
-slajd tytułowy
-tylko tytuł
-tytu i tekst
-tytuł i tekst 2- kolumnowy
b)układy zawartości:
-pusty
-zawartość
-tytuł i zawartość
-tytuł i 2 elementy zawartośći
-tytuł zawartość i 2 elementy zawartoci
-tytuł 2 elementy zawartości i zawartość
-tytuł i 4 elementy zwartości
c) układy tekstu i zawartości